Promovare prin oameni

Hostess

Activitate prestata de fete sau baieti, care au menirea de a interacţiona cu invitaţii, vizitatorii unui eveniment (targ, expoziţie, concert, lansare produs etc.). Persoanele care practica acest job au un aspect fizic placut, sunt zâmbitoare, întreţin buna desfăşurare a evenimentului şi sunt capabile să ofere informaţii sau să poarte o conversaţie în funţie de cerinţele clientului.

  • întâmpinarea clienţilor
  • buna desfăşurare a procesului de înregistrare al clienţilor şi însoţirea lor la locurile rezervate.
  • atragerea de vizitatori în stand (la târguri, expoziţii).
  • servirea invitaţilor cu băuturi, gustări.
  • oferirea de informaţii pentru clienţi / vizitatori / invitaţi.
  • distribuirea materialelor publicitare.
  • prezentarea produselor.
  • promovarea produselor sau serviciilor.
  • promovarea imaginii firmei.
  • stimularea vânzărilor.
  • întreţinerea atmosferei.

Sampling, degustari, promotii la raft

Promoteri

Client misterios

(secret shopping, spotter service, shopper program, secret evaluation, undercover performance evaluations)

Mystery shopping este un instrument de evaluare a serviciilor pentru clienţi prin intermediul căruia se evaluează în ce măsură angajaţii care interacţionează cu clienţii finali cunosc, respectă şi implementează corect regulile şi procedurile impuse de firmă. Clientul misterios este o persoană sociabilă, cu spirit de observaţie şi obiectivă care vizitează diverse magazine, joacă rolul unui client real interesat de achiziţia unor produse sau servicii, evaluează angajatii şi aspectul magazinului apoi completează un chestionar, oferind informaţii despre vizita realizată. Identitatea şi scopul specific ale clientului misterios nu sunt cunoscute de către unitatea evaluată.

Distributie materiale publicitare

Stradal, in interiorul anumitor locatii sau direct in cutiile postale.